torsdag 25. juli 2013

Snekrearbeid

Jeg har snekra og det har gitt mersmak. 
Visst kan jeg snekre, 
men det er ofte lett å deligere oppgavene til mannen
 som er enda mye mer flinkere enn meg:)
Men skal det bli gjort når jeg vil 
er det best å gjøre det selv. 
Bildet under er et utebord til barn. 
Veldig robust og stødig. 
Ofte synes jeg det som er å få kjøpt er tynt og skjørt
 og går lett i stykker. 
Alt er restemateriale fra huset. 
Nå står det til tørking, 
det skal slipes lett og beises. 



Kassen er bygd av restemateriale 
fra en gammel vegg vi reiv i huset 
for snart fire år siden. 
Det er en blomsterkasse på hjul. 


Bilder og arbeidstegning kommer senere. 
Fortsettelse følger :)

1 kommentar:

  1. Wow, så utrolig flink! Tror jeg snart skal ta hammeren i egen hånd, jeg også ;-)

    SvarSlett