torsdag 26. august 2010

Syklubben syr igjen

og ambisjonene er deretter... vi tror nemlig at vi skal sy serier med klær til store og små. Dette i tillegg til to fulltidsjobber og familier (som er viktigere enn syklubb). Vi er faktisk så positivt innstilt at vi ikke ser noen problemer i det hele tatt, hehe, bortsett fra at vi vet det ikke blir helt som vi tror uansett. Veien blir til mens du går, tralala... Og tross alt, vi er da bevegelige mennesker, er vi ikke?
























































Str. 11 år
Kr. 390

3 kommentarer:

  1. Flott kjole.
    Liker innstilling deres. Jeg er spent selv. Skal nå tilbake i jobb etter ett år hjemme hvor jeg da fikk interessen for søm. Gleder meg til å se om jeg klarer å få kabalen til å gå opp. Jeg må sy. Har lyst til å være med på marked ved juletider

    SvarSlett
  2. Dette var en kjempe fin kjole! En slik en vil jeg gjerne bestille, i tillegg til flere produkter.
    Jeg kontakter dere.

    M.

    SvarSlett
  3. Fin fin kjole, gledar meg til resten :)

    Stå på!!

    klem Sigrid

    SvarSlett